ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Physics

1. ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ School of Geosciences
ΤΜΗΜΑ Department of Agricultural Biotechnology and Oenology
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ Undergraduate
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ t%ce%b1bo-11-a6 ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ 1st
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Physics
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων.
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Tutorials (Theory) and practice works 3 4
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4.    
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γενικής Υποδομής (ΓΥ),Ειδικής Υποδομής (ΕΥ), Γενικών Γνώσεων (ΓΓΔ) και Επιστημονικής Περιοχής (ΔΔΤΝ, ΕΔ, ΕΥΣ, ΗΛ, ΠΑ) .
 General Background
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:  
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:  Greek
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Όχι
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) https://eclass.emt.ihu.gr/courses/FD317/

2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες  γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.

The student will have acquired theoretical knowledge of Physics. Furthermore, as far as he/she is concerned, in the specialization of the general knowledge of the natural world, he/she will have developed the necessary skills through the understanding of the relevant applications. Thus, the student will be able to associate these specialized knowledge of Physics with other subjects of the Department of Agricultural Biotechnology and Oenology. At the same time, through the cultivation of metacognition, the student will have adopted modern technological methods and good practices, regarding the acquisition of scientific physical knowledge, information management, decision making and problem solving.

Γενικές Ικανότητες
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών - Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις - Λήψη αποφάσεων - Αυτόνομη εργασία - Ομαδική εργασία - Εργασία σε διεθνές περιβάλλον - Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον - Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών Σχεδιασμός και διαχείριση έργων - Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα - Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον - Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου - Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής - Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
  • Search for, analysis and synthesis of data and information, with the use of the necessary technology.
  • Adapting to new situations.
  • Investigative learning and problem solving.
  • Decision making.
  • Working independently.
  • Teamwork.
  • Working in an international environment.
  • Working in an interdisciplinary environment.
  • Production of new research ideas.
  • Project planning and management.
  • Production of free, creative and inductive thinking.
  • Respect for the natural environment.
  • Criticism and self-criticism.

3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  • Energy, Power, Simple Engines (forms of energy, power of the work produced, engine efficiency) Heat and Principles of Thermodynamics (heat propagation, calorimetry, changes of the state of bodies, laws of thermodynamics, biological phenomena).
  • Fluid Mechanics (principles of hydrostatics, pressure, real and ideal fluids, hydrostatics, gases in equilibrium, ideal fluids in motion, flow of real fluids, surface tension, forces of contact, classes of real fluids, osmosis, osmotic pressure).
  • Principles of Operation of Optical Instruments (reflection and refraction of light, optical system, lenses, microscope, Laser and its applications).
  • Principles of Electron Microscopy (wave properties of electron, electron microscopy techniques, electron microscope, stoichiometric X-ray analysis).
  • Principles of Spectroscopy (spectral regions, spectroscopy and spectra, microwave spectroscopy, infrared spectroscopy, Raman spectroscopy, magnetic resonance spectroscopy, electron spectroscopy of molecules).
  • Radioactivity and Dosimetry (nucleus of atoms, radioactive decay and radiation, nuclear fission, nuclear fusion, measurement of radioactivity, biological effects).
  • Examples of Applications and Exercise Activities, regarding the above mentioned subjects of Physics.

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.
  • In the classroom, face to face.
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Basic software (windows, word, power point, the web, etc.).
  • Support of learning process through the electronic platform / e-class.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ. Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS

Teaching Organization

ActivitySemester workload
Lectures39
Practice works15
Independent Study46
Total100
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες. Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.

The assessment methods are:

  • short answer questions,
  • open ended questions,
  • problem solving,
  • written work.

The course aims to master the basic knowledge of Physics, as well as life and technology skills

Evaluation criteria:

  • They studied and understood special topics of Physics, which are relevant to the scientific field of Agricultural Biotechnology and Oenology.
  • They acquired more general knowledge, regarding the interpretation of natural phenomena and laws of the surrounding world, information management and problem solving.
  • They can apply modern technological methods, which as practices are supported by specialized knowledge of Physics.
  • They showed an interest in technology, enhanced their metacognitive ability and developed life and technology skills.

The evaluation criteria are explicitly stated and can be accessed by the students through the e-class platform, in the “course description”.

5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Συγγράμματα

  1. Βιβλίο (κωδικός 18549052) Giancoli (2011). Φυσική για επιστήμονες και Μηχανικούς. Εκδόσεις Α.Τζιόλα και υιοί Α.Ε.
  2. Βιβλίο (κωδικός 33074351) Ηalliday D. κ.α. (2012) Φυσική. Εκδόσεις Γ. Δαρδάνος και ΣΙΑ Ε.Ε.
  3. Βιβλίο (κωδικός 11244) Καρακώστας Θ. και Φ. Κομνηνού (1992) Ειδικά Κεφάλαια Φυσικής. Εκδόσεις Ζήτη Π. και ΣΙΑ ΙΚΕ.
  4. Halliday D. et al. (2001) Fundamentals of Physics. 6th edition. ISBN: 978-0-471-32000.